یکی اینکه همین شنبه ای با چند تا از دوستای دبیرستانم که هر کدوم یه جایی رفته بودن واسه درس و حالا واسه تعطیلات برگشته بودن رفته بودم بیرون
بعد فکر کردم که چه همه شون هم تو ظاهر هم تو باطن هم تو حرف زدن خانوم شدن...اما من همونجور خل وضع موندم و هی چپ و راست می خندم و هنوزم همونقدر اسکولم که بودم
اینو خودشونم اذغان(؟) کردن که اخلاقم عوض نشده اصلا"... دروغ چرا ؟!کلی خوشحال شدم
دومی اینکه یه چند وقتیه که هر کی می گه یه آرزو کن یا می پرسه "تو آرزوت چیه ؟" من فقط یه لبخند پهن تحویلش میدم!!!ا
حالا کاری ندارم فرق آرزو و هدف و این حرفا چیه اما الان دارم آرزوهامو جمع می کنم و می نویسم
همین

4 comments:

  1. امیدوارم یه عالمه چیزای خوب پیدا کنی و اضافه کنی به لیستت...

    ReplyDelete
  2. پس عینه منی!آخه هر وقت من میام پیشه دوستای دبیرستانم همینُ میگن!سارا میشه نخنده یعنی!D
    دوست دارم آدم هایی رو که همین طوری می مونن!:D:X
    ایول بنویس!امیدوارم که آرزو های باحال و خوب زیاد داشته باشی!:)

    ReplyDelete
  3. benevis:)
    kheili oza behtar mishe
    behet ghol midm:):X:*

    ReplyDelete